Performance nebo výkonnostní marketing není jen o PPC reklamách a jejich vyhodnocování. Performance marketing se skládá z několika činností, které na sebe navazují a při jejich dodržování dokážeš efektivněji pracovat s celkovým online marketingem tvé značky nebo produktu. Autor kurzu Kamil považuje za nejdůležitější části celého performance marketingu strategii, kreativitu, mediální nástroje, optimalizaci webstránky, práci s uživateli a testování a vyhodnocování. Právě těmto tématům se bude věnovat v tomto online kurzu výkonnostního marketingu.
Po absolvování kurzu se naučíš správně používat, měřit a vyhodnocovat online marketingové mediální nástroje a hlavně jejich spojovat tak, aby tvé kampaně fungovaly mnohem efektivněji. Posuneš tak svůj online marketing na zcela nový level.
Ve druhé části online kurzu ti lektor Kamil na různých reálných příkladech firem ukáže, jak vytvořit komplexní marketingovou strategii. V závěrečném videu kurzu se také dozvíš, jak správně měřit návratnost investic do tvých marketingových kampaní (ROI).
Úvod do kurzu Performance Marketing (1)
1.0 Performance marketing - úvod do kurzu
Základy Performance Marketingu (18)
1.1 Čo je to Performance Marketing?
1.2 Definovanie cieľov v Online Marketingu
1.3 Reklamné formáty v Online Marketingu
1.4 Online marketingové mediálne nástroje na slovenskom trhu
1.5 Google AdWords ako mediálny nástroj
1.6 Sociálna sieť Twitter ako mediálny nástroj
1.7 RTB (Real-Time Bidding) ako mediálny nástroj
1.8 Sociálne siete Facebook a Instagram ako mediálny nástroj
1.9 Lokálne možnosti online inzercie ako mediálny nástroj
1.10 Newsletter a Direct marketing ako mediálny nástroj
1.11 Content Marketing ako mediálny nástroj
1.12 Čo je Landing Page?
1.13 Tvorba wireframeov pre Landing Page
1.14 Wording na Landing Page a.k.a ako natextovať Landing Page?
1.15 A/B testovanie Landing Page
1.16 Čo sa dá vyhodnocovať v Online Marketingu? [reálne ukážky z analytických nástrojov]
1.17 A/B testovanie v Online Marketingu
1.18 Reálne ukážky A/B testov
Tvorba Online Marketingovej Stratégie - reálne ukážky (5)
2.1 Úvod do tvorby online marketingovej stratégie
2.2 Tvorba online marketingovej stratégie na príklade Truniversity
2.3 Tvorba online marketingovej stratégie na príklade banky
2.4 Tvorba online marketingovej stratégie na príklade kaviarne
2.5 Meranie návratnosti investície (ROI - Return on Investment) do online marketingu