Online marketing pro e-shopy

Zpět na kurzy

Všechny ONLINE kurzy

od 1 299,00 KČ

Všechny online kurzy od 1 299 KČ

Více info

Course duration 2h 44m 32s
Course chapters 16 kapitol
Course difficulty Středně pokročilý

Popis online kurzu

V tomto kurzu si společně projdeme, jaké jsou možnosti při správě kampaní. Na úvod se můžeš naučit základní strategické kroky. To znamená, jaké máš možnosti při analýze konkurence či při analýze zahraničního trhu a jak implementovat prvky strategie do praxe. Postupně se tak naučíš, jaké rozšířené možnosti máš při nastavování Google Ads reklamy, ale i to co je Heureka a jaké možnosti ti poskytuje. Kromě toho ti představím naše slovenské produktové vyhledávače Favi, Biano či Glami a získáš doporučení, na co se při jejich správě zaměřit. Nakonec se naučíš pracovat s nástrojem Mergado, ve kterém si můžeš nastavovat a upravovat jakýkoli feed bez programátora a jak můžeš optimalizovat výkon vašeho e-shopu na Heurece.

Co se naučíš?

Jsi majitel e-shopu nebo markeťák, který spravuje online kampaně pro e-shop? Tento kurz ti poskytne komplexnější pohled na online marketing v e-commerce sféře. Naučíš se stanovit strategii pro svůj e-shop na základě získaných podkladů. Projdeme si několik nových možností reklam v Google Ads pro e-shopy jako např. Google nákupy, dynamické reklamy ve vyhledávání či opuštěný košík. 

Porovnáme si cenové porovnávače a speciální pozornost budeme věnovat Heurece, na níž bys jako e-shop pravděpodobně neměl chybět. Zjistíš, co je to nástroj Mergado a jaké možnosti nabízí.

Co všechno dostaneš?

  • 16 kapitol online kurzu,
  • 3 hodiny videomateriálu
  • certifikát o absolvování kurzu
  • garance včetně peněz do 14 dnů v případě, že s kurzem nebudeš spokojený

Seznam kapitol online kurzu

  • Predstavenie kurzu online marketing pre eshopy    

    •  Intro do kurzu  

  • Stanovenie stratégie a podkladov pre rozhodovanie   

    •  1.1 - Základné piliere stratégie pre e-shopy  

    •  1.2 - Analýza konkurencie  

    •  1.3 - Expanzia a analýza trhov  

  • Možnosti reklám v Google Ads pre e-shopy   

    •  2.1 - Google nákupy  

    •  2.2 - Dynamické reklamy vo vyhľadávaní  

    •  2.3 - Dynamický remarketing  

    •  2.4 - Opustený košík  

  • Atribučné modely vyhodnocovania dát   

    •  3.1 - Atribučné modely vyhodnocovania dát  

  • Prehľad cenových porovnávačov    

    •  4.1 - Základná definícia heureky  

    •  4.2 - Sortiment report  

    •  4.3 - Ako postupovať pri zaraďovaní produktov  

  • Prehľad produktových vyhľadávačov na Slovensku    

    •  5.1 - Prehľad produktových vyhľadávačov na Slovensku  

  • Mergado - nástroj na správu feedov  

    •  6.1 - Základná definícia nástroja  

    •  6.2 - Základné pravidlá  

    •  6.3 - Ďalšie aplikácie od Mergada

Online kurz Online marketing pre e-shopy je možné vyzkoušet i zdarma!