Obchodní dovednosti při vyjednávání se zákazníky

Zpět na kurzy

Všechny ONLINE kurzy

od 1 299,00 KČ

Všechny online kurzy od 1 299 KČ

Více info

Course duration 4h 21m 57s
Course chapters 29 kapitol
Course difficulty Začátečník

Popis online kurzu

Získáš přístup k online kurzu v rozsahu 4 hodin 20 minut a obdržíš další podpůrné materiály v PDF.

Úspěch v obchodě závisí hodně na nenucenosti a odborné převaze nad zákazníkem. Proto je v první řadě důležité, abyste perfektně znali to, co prodáváte. Čím lépe obchodník svůj obor ovládá, tím lépe může poukázat na přednosti produktů a tím také lépe budovat důvěru zákazníka v sebe a nabízené produkty.

Znalost produktu a odvětví nestačí. Dobrým obchodníkem je ten, kdo své zákazníky umí poslouchat, má empatii, zná prodejní techniky a má rád lidi.

Jednou z nejhezčích věcí na světě je vidět obchodníka, který se umí správně točit, kterému je prodej rozkoší, radostí, živlem, kterému září oči dobrou vnitřní pohodou, který říká každým pohybem zákazníkovi: „Jsem tu pro tebe, myslím na tebe, přeji ti jenom dobré. Chci ti posloužit poctivě, podle svého nejlepšího svědomí“.

  • Jsi zaskočený, když se tě zákazník zeptá na slevu?
  • Cítíš stres, když máš jít na schůzku s problematickým zákazníkem?
  • Bereš si osobně podezřívavé otázky, zda tvá služba funguje?
  • Máš pocit, že cokoli nabídneš, bude vnímáno jako drahé?

Vyjednávání s komplikovanými zákazníky je složité a nepříjemné právě proto, že je spojeno s manipulací, kterou někteří zákazníci velmi dobře ovládají a rádi ji použijí, aby tě znejistěli a dosáhli lepší pozice, výhody, nebo zvýšili důraz na svůj požadavek. Už jsem některé z technik manipulace zmínil ve videích na YouTube. Můžeš si některé techniky manipulace připomenout. V tomto kurzu pak půjdeme více do hloubky a naučím tě odrážet i velmi sofistikované útoky manipulátorů.

Lidé, kteří neumí nebo nechtějí vyjednávat sami za sebe, riskují, že zaplatí příliš vysokou cenu, vydělají příliš málo, nebo budou mít pocit, že prodali „svou kůži“ lacino. To vede k depresím, špatné náladě, stagnaci a frustrujícím pocitům z odvedené práce, která není dostatečně zaplacena.

Pokud se tak cítíš, musíš to co nejdříve změnit! Protože jinak poroste jen tvá konkurence a ty nikdy nezískáš odměnu, kterou si zasloužíš.

V tomto speciálním kurzu se naučíš, jak:

  • Technicky zvládnout vyjednávání.
  • Zmapovat opozici.
  • Stanovit cíle a hranice.
  • Zvýšit a obhájit svou cenu.
  • Reagovat na požadavky snížení ceny.
  • Poslouchat a číst mezi řádky.
  • Komunikovat zcela jasně a srozumitelně.
  • Jednat s obtížnými lidmi a vyhnout se emočním pastím a provokacím.
  • Odolat pocitu viny, když jsi kritizován.
  • Zvýšit úspěšnost ve vyjednávání se zákazníky.
  • Odolat sofistikovaným manipulačním technikám.
Musíš se okamžitě naučit prezentovat, prodávat a vyjednávat, abys udržel růst svému podnikání!

Teď je to jen na Tobě!

  • Chceš rapidně zvýšit tempo úspěšně uzavřených zakázek?
  • Minimalizovat zákazníky, kteří ti řekli, že se ještě ozvou, ale už se nikdy neozvali?
  • Zvýšit svou cenu na trhu a mít schopnosti nejlepších vyjednávačů?

3x ANO? Pak tento kurz je přesně pro TEBE!

Odemkni v sobě natrvalo schopnosti, které ti umožní efektivně uzavírat nové zakázky.
  • Osvojíš si techniky vyjednávání se zákazníky a budeš se umět perfektně prodat.
  • Zjistíš základy temné psychologie a skryté emoční manipulace.
  • Odhalím ti, jak reagovat na nepříjemné otázky a námitky zákazníků, které se dotýkají tvé důvěryhodnosti, kvalifikovanosti a předznačují odmítnutí.
  • Naučím tě rozpoznat správnou chvíli, kdy zakázku sjednat, aby se minimalizovala šance, že si to zákazník ještě rozmyslí.
  • Obchodní vyjednávání není souboj, osvojíš si úplně nový pohled, který ti přinese větší úspěšnost při uzavírání zakázek.
  • Prozkoumáš strukturu rozhovoru při vyjednávání a naučím tě jednání vést tak, aby se protistrana cítila vždy komfortně a ne zatlačena do rohu.
  • Nejčastější manipulativní techniky budeš schopen odrazit a využít ve svůj prospěch.
Pomůžu ti na tvé cestě stát se férovým, srozumitelným a respektovaným obchodníkem, se kterým je radost se dohodnout!

Co všechno dostaneš

  • 28 kapitol online kurzu o obchodních dovednostech a vyjednávání,
  • moderované diskusní fórum,
  • garance vrácení peněz do 14 dnů v případě nespokojenosti s kurzem,
  • certifikát o absolvování kurzu.

Jedná se o záznam z živého webináře. Výklad je doplněný o užitečnou diskuzi s účastníky živého vysílání ke konkrétním námitkám zákazníků.

Seznam kapitol online kurzu

  • Úvod a základy    

    •  Představení kurzu  

  •  Ta nejlepší cena, kterou mohu dostat   

    •  Připravenost na vyjednávání  

    •  Praktická ukázka vyjednávání po telefonu  

    •  Mindset a zápas s předsudky při vyjednávání lepší ceny  

    •  Použití slevy vs zdarma a tajný trik, jak si dlouhodobě udržet odběratele newsletteru  

    •  Jak fungují přírodní cykly v našich životech a jak je využít pro marketing  

  •  1. námitka zákazníka 

    •  Zákazník: "Konkurence mi nabídla lepší cenu, máš to předražené!"  

    •  Strategie při vytlačování konkurence z trhu, vyjednávání při nákupu auta, cenová mapa  

    •  Mapa námitek a argumentů  

    •  Umění říct ne a jak pracovat se špatnou náladou a stresem  

  •  2. námitka zákazníka   

    •  Zákazník: "Tak já si to ještě rozmyslím."  

  •  3. námitka zákazníka   

    •  Zákazník: "Nemám zájem!"  

  •  4. námitka zákazníka   

    •  Zákazník: "Jsem spokojený se svým současným dodavatelem."  

    •  Praktická ukázka jak vstoupit do nového odvětví  

  •  5. námitka zákazníka   

    •  Zákazník: "Zrovna jsem změnil současného dodavatele."  

  •  6. námitka zákazníka   

    •  Zákazník: "Všichni to mají za stejnou cenu."  

  •  7. námitka zákazníka   

    •  Zákazník: "Budeme firmu stěhovat."  

  •  8. námitka zákazníka    

    •  Zákazník: "Mám teď strašně moc práce."  

  •  9. námitka zákazníka    

    •  Zákazník: "Tvůj produkt je až moc komplexní."  

  •  10. námitka zákazníka   

    •  Zákazník: "Zavolej mi v pondělí a domluvíme se na schůzce."  

  •  11. námitka zákazníka    

    •  Zákazník: "Teď to pro mě není priorita."  

  •  12. námitka zákazníka    

    •  Zákazník: "Pošli mi prezentaci na můj e-mail."  

  •  13. námitka zákazníka    

    •  Zákazník: "Tohle schvaluje hlavní šéf."  

  •  14. námitka zákazníka    

    •  Zákazník: "Potřebuji garanci výsledků."  

  •  15. námitka zákazníka   

    •  Zákazník: "Už jsem tohle vyzkoušel jinde a nefungovalo to."  

  •  16. námitka zákazníka   

    •  Zákazník: "Nemáš toho moc? Nevím jestli budeš stíhat mou zakázku."  

  •  17. námitka zákazníka  

    •  Zákazník: "Musím to ještě projednat s mým obchodním partnerem (nebo ženou/manželem)."  

  •  Bonusová sekce: Ukázka prodejních technik z filmu "Zlaté dno"    

    •  Každého zákazníka je nutno hned 3x obdarovat!

Online kurz Obchodní dovednosti při vyjednávání se zákazníky je možné vyzkoušet i zdarma!

Instruktor

Filip Novák

Filip Novák