Marketingové průzkumy

Zpět na kurzy

Všechny ONLINE kurzy

od 1 299,00 KČ

Všechny online kurzy od 1 299 KČ

Více info

Course duration 0h 54m 17s
Course chapters 22 kapitol
Course difficulty Začátečník

Popis online kurzu

Vítejte v online kurzu Marketingové průzkumy pro začátečníky. Chcete založit svůj vlastní byznys? Potřebujete svůj stávající byznys posunout tím správným směrem, získávat nové a správné zákazníky? Marketingové průzkumy hlavně na začátku podnikání doporučuje každý odborník. Abyste se dokázali efektivně nasměrovat a prosadit na trhu, je třeba trh i znát.

V tomto kurzu Vás předvedu základy přípravy marketingových průzkumů konkurence a zákazníků a ukážu Vám, jak data sbírat tak, aby byla užitečná při prodeji a marketingu.

Na začátku si vysvětlíme základní pojmy a cíle - proč vůbec průzkumy dělat, jak a kdy jsou užitečné. Nejdříve se v části Brainstorming a příprava naučíme, jak se na průzkum připravit - jaké informace jsou pro nás důležité. 

Následně postupně projdeme průzkum konkurence formou mystery shopping a průzkum zákazníků formou dotazníkových průzkumů. Prozradím Vám metody sběru, na co při sběru dat dávat pozor a vyhodnocování jednotlivých typů průzkumů. Dostanete i tipy, jak takové průzkumy využít v praxi při prodeji a jak jsou užitečné v digitálním marketingu. Po tomto kurzu budete sami schopni definovat svou konkurenci a cílové segmenty zákazníků, prozkoumat získaná data tak, abyste se na trhu efektivně odlišili, uměli se prodat a přizpůsobit trhu svůj marketing.

Co se naučíš

  • jak dělat průzkum konkurence,
  • mystery shopping a jeho využití,
  • B2C mystery shopping,
  • dotazníkový průzkum,
  • vyhodnocování dotazníků,
  • využití průzkumů v online a při tvorbě obsahu.

Co všechno dostaneš

  • videotutoriály o marketingových průzkumech,
  • moderované diskusní fórum,
  • garance vrácení peněz do 14 dnů v případě nespokojenosti,
  • certifikát o absolvování kurzu.

Seznam kapitol online kurzu

  • Úvod a základy   

    •  1 Úvod  

    •  2 Základné pojmy  

  •  Príprava na prieskum  

    •  3 Príprava a brainstorming  

  •  Prieskum konkurencie   

    •  4.1 Úvod - mystery shopping  

    •  4.2 Využitie - mystery shopping  

    •  4.3 Mystery shopping - príprava  

    •  4.4 Úvod k scenárom  

    •  4.5 Základy pre tvorbu scenáru  

    •  4.6 Možné reakcie  

  •  B2C mystery shopping    

    •  5 B2C mystery shopping  

    •  5.1 Ako nájsť mystery shopperov  

    •  5.2 Ako zostaviť dotazník na B2C mystery shopping  

    •  5.3 Ako vyhodnotiť B2C mystery shopping  

  •  Dotazníkový prieskum    

    •  6 Dotazníkový prieskum zákazníkov  

    •  6.1 Využitie  

    •  6.2 Úvod k dotazníkom  

    •  6.3 Stred dotazníku  

    •  6.4 Záver s kontaktmi  

    •  6.5 Databáza  

    •  6.6 BONUS - Typy otázok v dotazníku  

  •  Záver a prax

    •  7 Praktické príklady  

    •  8 Využitie prieskumov v online a tvorbe obsahu

Online kurz Marketingové prieskumy je možné vyzkoušet i zdarma!