Logo tvorba

Zpět na kurzy

Všechny ONLINE kurzy

od 1 299,00 KČ

4.9 z 5

Hodnocení

5x
90%
4x
6%
3x
3%
2x
0%
1x
0%

Všechny online kurzy od 1 299 KČ

Více info

Course duration 1h 43m 31s
Course chapters 18 kapitol
Course difficulty Začátečník

Popis online kurzu

Vyjasněme si určité věci hned na začátku. Logo není značka, logo je identifikační prvek značky. Logo nemá komunikovat – logo má identifikovat.

V dnešní době z nějakého důvodu všichni získali pocit, že když se firmy posouvají směrem k jednodušším, minimalistickým a typografickým logům, tak samotná hodnota loga klesá – protože „vždyť jen napíšu název firmy pěkným písmem“. 

NE-NA-PÍ-ŠEŠ.

Vytvořit solidní logo, které bude vizuálně fungovat tak jak má, opravdu není až tak jednoduché, jak by se mohlo na první pohled zdát. Při jeho tvorbě je potřeba vzít v úvahu nejen to, co od něj požaduje klient, ale také základní pravidla čitelnosti, hierarchie, typografie, proporčního vyvážení – to, kde bude samotné logo použité a kdo s ním bude nejvíce přicházet do styku, jak z něj budeme extrapolovat identitu a tak dále.


Upozornění:

Kurz obsahuje možná pro někoho kontroverzní názory, které jsou založené na reálných, i když subjektivních zkušenostech. Kurz také obsahuje vydatnou dávku teorie, bez níž se člověk při designování loga nepohne, protože při logotvorbě je jedno, kolik technik ovládáte – pokud nebudete schopni pochopit klienta, resp. vymyslet vhodný koncept – nebudete se mít od čeho odrazit.

V kurzu se dozvíte:

  • co je to vlastně logo a jaké jsou jeho funkce (také co logo dělat nemá),
  • co je to brand a jak si ho nezaměňovat s ostatními buzzwords,
  • atributy, které by ideální logo mělo mít,
  • challenge věci typu „zelená uklidňuje“ a „trojúhelník je symbol síly“,
  • podíváme se na to, čeho je plný Instagram – grid a jeho aplikace v logu,
  • slogan – ano i to je v rámci logotvorby nutná věc, protože klienti mají tendenci cpát ho přímo do loga,
  • druhy logotypů – zjistíme, že kategorizace je v podstatě velmi easy,
  • trošku o software a tužce,
  • zjistíme, proč firmy svá loga simplifikují,
  • řekneme si, proč nevyměňují nadčasovost za trendy,
  • redesignujeme logo-dvě a u toho hlouběji vysvětlíme nejen teorii tvorby loga, ale i techniky,
  • dozvíme se, jak nejideálněji logo prezentovat či vystavovat a co je to design manuál.

Co všechno dostaneš

  • 18 videotutoriálů,
  • certifikát o absolvování kurzu,
  • diskusní fórum, ve kterém na tvé otázky odpovídá lektor kurzu,
  • garance vrácení peněz do 14 dnů v případě, že s kurzem nebudeš spokojen.

Osnova kurzu

  • Teória      
    •  Intro  
    •  Čo je vlastne LOGO?  
    •  Čo je to BRAND  
    •  Atribúty ideálneho loga  
    •  Farby, tvary, symboly a iný BS  
    •  Grid  
    •  Slogan  
    •  Druhy logotypov  
    •  Software  
    •  Minimalistické logá - nie je to jednoduché  
    •  Trendy vs. nadčasovosť  
    •  Redesign loga - teória  
  •  Prax 
    •  Redesign loga LabZone  
    •  Ako logo prezentovať klientovi | Mockups  
    •  Tvorba loga - CungaDesign  
    •  Design manuál  
    •  CTA  
    •  Záver
Online kurz Logo design je možné vyzkoušet i zdarma!