Game Development v Unity

9h 3min
Čas
43
Kapitol
Programování
Kategorie
4.0
Hodnocení
Mírně pokročilý
Level
český
Jazyk kurzu

Popis online kurzu

V tomto kurzu si vytvoříme komplexní 3D hru od návrhu až po sestavení. Začneme minikurzem programovacího jazyka C#, pomocí kterého naše hra bude fungovat. Poté se vrhneme rovnou na vývoj hry v herním enginu Unity. 


Programovací jazyk C# ani Unity vám nic neříká?

To vůbec nevadí, protože jedeme pěkně od začátku. 

Naučíme se všechny potřebné příkazy v jazyce C#, které následně použijeme ve vývoji hry. Tím pádem hned uvidíte, co k čemu použijeme v praxi. Řekl vám někdo, že na programování nebo vývoj her potřebujete být dobří v matematice? Jak jistě čekáte mou odpověď, ne nemusíte umět dobře matematiku. A proč? Protože většinu výpočtů již za vás naprogramoval buď Microsoft, který vyvíjí jazyk C# a nebo Unity. 


Proč se učit zrovna C# a Unity engine?

Jsou to technologie budoucnosti. Viděli jste filmy, jako Iron Man, Minority Report a podobné sci-fi? Unity se nepoužívá jen na vývoj her, ale i na vývoj AR aplikací (aplikace rozšířené reality), které se používají v průmyslu 4.0. Unity a C# vám umožňují vytvořit jakoukoli aplikaci na jakoukoli platformu přes PC, Android, iOS, XBOX, PS4, Nintendo Switch, VR (virtuální realita, Occulus Rift, HTC Vive, apod.), AR (rozšířená realita, Googla glass, nové Apple brýle a jiné.). 

Jakou hru budeme vytvářet? Budeme vytvářet střílečku z první osoby, neboli FPS. Hra bude pro jednoho hráče, který bude procházet různými mapami, bude řešit hlavolamy a střílet nepřátele. Naučíme se na této hře všechny fundamentální znalost, které pak můžete použít k vytvoření vlastní hry.


Co se naučíš?

  • jaké nástroje používat pro herní vývoj,
  • základy programovacího jazyka C#,
  • herní engine Unity 3D,
  • vyvíjet v Unity 3D
    • pohyb hráče
    • gravitace a skok
    • animace pohybu hráče
  • Načítání úrovní, návrhový vzor Singleton
  •  Úvod do vytváření mapy pomocí Pro Builder, Collidery a řešení kolizí
  •  Úvod do umělé inteligence
  •  damage data
  •  Aplikování poškození, Výpočet poškození
  •  Nastavení a Zprovoznění  Ragdoll efektu


Co všechno dostaneš?

  • 43 kapitol kurzu,
  • více jako 7 hodín videomateriálu.
  • moderované diskusní fórum,
  • certifikát o absolvování kurzu,
  • garance vrácení peňěz do 14 dní.
Online kurz Game Development v Unity je možné

Seznam kapitol

Úvod do kurzu
Dostupné v ukázce kurzu
Nástroje pro vývoj
Instalace MS Visual Studio
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Instalace Unity3D
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
3D modely a animace, které budeme používat
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Základy programovacího jazyka C# (rychlokurz)
Datové typy, konzolová aplikace
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Operace + - * /
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Rozhodovací příkaz if
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Pole a ukazatel
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Cyklus for, while a do-while
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Třída, objekt třídy
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Metody, parametry metod, public, private
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Konstruktor
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Dědičnost
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Klíčové slovo přístupnosti protected
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Polymorfismus, virtuální metody, override, base
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Klíčové slovo ABSTRACT, abstraktní třída a metoda
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Klíčové slovo STATIC, statická třída a metoda
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Generické datové typy List a Dictionary. Cyklus foreach a klíčové slovo out.
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Struktura
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Vícenásobná dědičnost, interface
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Delegate, Action
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Úvod do herního enginu Unity3D
Založení projektu
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Popis unity editoru, seznámení
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Vývoj hry v Unity3D
Pohyb hráče
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Rozhlížení hráče
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Úkol: sprint a dřepnutí
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Gravitace a skok hráče
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Granát a Laser
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Projektil, střela
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Ruce a zbraně
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Animace pohybu hráče
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Animace střelby, přebíjení a útok na blízko
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Načítání úrovní, návrhový vzor Singleton
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Úvod do vytváření mapy pomocí Pro Builder, Collidery a řešení kolizí
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Úvod do umělé inteligence - generování mapy pro pohyb nepřátel
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Úvod do umělé inteligence - pohyb nepřátel pomocí Agenta
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Úvod do umělé inteligence - běh za hráčem 1
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Úvod do umělé inteligence - běh za hráčem 2
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Příprava dat pro poškození a životy, Damage data
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Objekty, které lze trefit a poškodit
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Aplikování poškození, Výpočet poškození
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Nastavení Ragdoll
Dostupné pouze po zakoupení přístupu
Zprovoznění Ragdoll efektu
Dostupné pouze po zakoupení přístupu

Hodnocení kurzu

Game Development v Unity

Stefan H.

Game Development v Unity

Když lektor něco vysvětluje a ukazuje kurzorem myši na to co vysvětluje a přeskakuje z např. z metody na třidu tak se v tom člověk ztrácí, protože kurzor myši není vidět. 4erný kurzor myši na černém pozadí není úplně dobrá věc.

MB M.

Podívej se i na tyto kurzy

1 Online kurzů
0 Příspěvků
Přejít na kanál

Akce! Získej předplatné za 999Kč na měsíc

Získej přístup do největší nabídky online kurzů na trhu, nyní v super akci.