Data-driven online marketing a biznis

Zpět na kurzy

Všechny ONLINE kurzy

od 1 299,00 KČ

Všechny online kurzy od 1 299 KČ

Více info

Course duration 1h 41m 10s
Course chapters 10 kapitol
Course difficulty Středně pokročilý

Popis online kurzu

O datech, analýzách a tom, že v digitálním marketingu se dá měřit téměř vše, se mluví už léta. Ze slova data-driven (ať už data-driven business, rozhodování nebo marketing) se stal buzzword. Co to však reálně znamená? Jak se dopracovat ke skutečnému data-driven marketingu a firemní kultuře?

V DASE pracujeme pro holandské a německé klienty. V obou zemích mají firmy stále problém definovat, dodržet svou analytickou strategii a být skutečně data-driven. Na Slovensku máme před sebou ještě větší kus cesty. Je potřeba začít od základů.

 

Díky kurzu se naučíte:

Jak vám analytická strategie pomáhá při dosahování vašich business či marketingových cílů:

  • co je to analytická vyspělost a jak se k ní dopracovat,
  • zásady efektivní analytiky,
  • jak začít s budováním analytické strategie,
  • na co všechno myslet v procesu zavádění analytické strategie,
  • jak udržovat nastavenou data-driven kulturu ve firmě.

Teorie je v kurzu vždy demonstrována na praktických příkladech tak, abyste mohli sami, krok za krokem, vytvořit analytickou strategii.

Tento kurz je určen všem, kteří chtějí:

  • vědět, jak díky analytice efektivněji dosahovat business a marketingových cílů,
  • pochopit, co pro firmu znamená „být data-driven“,
  • naučit se uvažovat v data-driven,
  • vidět širší obraz (big picture) při tvorbě strategie firmy či marketingu.

Kurz není určen těm, kteří hledají rychlé a instantní návody na dosahování cílů. Je třeba si uvědomit, že stát se skutečně data-driven firmou vyžaduje mnoho času, námahy a investovaných prostředků. Pokud jsou však vaše měření a analýzy správné, pomáhají vám být efektivnějšími. Díky nim dosáhnete vašich cílů rychleji, kvalitněji a levněji. Správně nastavenou analytickou strategii poznáte podle toho, že vám pomáhá plnit vaše business cíle.

Co všechno dostaneš: 

  • 2 hodiny tutoriálů,
  • certifikát o absolvování kurzu,
  • garance vrácení peněz do 14 dnů v případě, že nebudeš s kurzem spokojen,
  • vzorové dokumenty pro vytvoření:
    • dotazníku k úvodnímu brainstormingu,
    • measurement plánu (strategie),
    • implementačního dokumentu,
    • analytického auditu,
  • odkazy na užitečné zdroje.

Seznam kapitol

  1. kapitola - Stupne analytickej vyspelosti 

Čo je analytická vyspelosť, aké sú jej stupne a ako sa dopracovať k tomu najvyššiemu?

2.  kapitola 5 princípov efektívnej analytiky 

Uplatnenie princípov v praxi a efektívna tvorba tzv. learning projects

3.  Úvodný brainstorming k analytickej stratégii a nastavovanie cieľov

Brainstorming je základ a prvý krok dobrej analytickej stratégie. Ako ho viesť a na čo sa pýtať? Okrem toho si vysvetlíme, ako nastaviť ciele pomocou See Think Do Care stratégie. 

4. Measurement plán, tvorba analytickej stratégie

Na základe praktickej ukážky sa naučíte, ako zostaviť váš measurement plán. 

5. Tvorba implementačného dokumentu

Dozviete sa, ako pretransformovať Plán merania (Measurement plan) do implementačného dokumentu pre web developerov.

6. Čistota a konzistentnosť dát

Základom dobrej analytiky je zbieranie správnych dát a správnym spôsobom. Pokiaľ nie sú vaše dáta čisté a konzistetné, vaše rozhodnutia na ich základe budú nesprávne. 

7. Reportovanie

Prečo je reportovanie dôležité a na čo treba myslieť pri vytváraní reportov?

8. Atribúcia

Pochopenie atribúcie je potrebným predpokladom pre správne vyhodnocovanie dát. Čo je atribúcia, s akými modelmi pracuje Google Analytics a aké sú ich plusy a mínusy sa dozviete v tejto časti.

9. Analytické a reportovacie nástroje

Porovnáme si, aké máte možnosti, pokiaľ chcete pracovať s inými nástrojmi ako Google Analytics a Google Data Studio. Ku každému nástroju uvedieme výhody a nevýhody.

Online kurz Data-driven online marketing a biznis je možné vyzkoušet i zdarma!