Client management

Zpět na kurzy

Všechny ONLINE kurzy

od 1 299,00 KČ

5.0 z 5

Hodnocení

5x
100%
4x
0%
3x
0%
2x
0%
1x
0%

Všechny online kurzy od 1 299 KČ

Více info

Course duration 2h 9m 2s
Course chapters 29 kapitol
Course difficulty Začátečník

Popis online kurzu

Práce s klientem a s lidmi obecně je asi to nejsložitější – hned po větném rozboru výroků jistých činitelů našeho parlamentu. Pokud chce být kreativec v dnešní době úspěšný, minimálně 70 % jeho energie a času musí být věnovaných clientwork. V tomto kurzu si rozebereme vše od získávání klientů, až po různé konfrontační situace, které mohou ve vztahu klient – dodavatel vzniknout, rovněž si projdeme cenotvorbu, mírně nastíníme i project management.

Client management online kurz je pro tebe pokud:

  • teprve začínáš s podnikáním, chceš přesedlat z full time na freelance,
  • chceš sestavit neprůstřelný životopis nebo portfolio (pokud ho vůbec potřebuješ),
  • už máš něco rozjeté, ale jsi na roztrhání z toho, že máš málo klientů, kteří platí na akci za borovičku, ale očekávají Moët & Chandon,
  • máš problémy s naceňováním svých kreativních služeb,
  • nemáš ponětí, co vlastně ten klient chce – a zda vůbec ví, co chce,
  • chceš si za svou práci říci o více peněz,
  • musíš denně handlovat klientovy námitky, feedback, připomínky a na nervy lezoucí mikromanagement,
  • vykonáváš jakoukoli kreativní profesi, která zahrnuje kontakt s klientem, account nebo project management (grafik, webař, 3D modelář, foto-video-grafik, copywriter, acounťák, social-media-ista, PPC, a vlastně kdokoliv, co něco pěkného vytvoří a potom posílá klientovi 😊.

Co se naučím?

  • kde a jak získat nové klienty,
  • definovat co a komu nabízím v rámci svých služeb – a proč není vždy dobré dělat od každého trochu,
  • sestavit životopis a portfolio podle aktuální potřeby,
  • jak analyzovat a validovat klienta úplně na začátku komunikace,
  • kdy a jak říct klientovi NE,
  • jakým způsobem handlovat speculation work (testovací zadání atd.),
  • jak na dlouhodobou spolupráci,
  • připravit se na první setkání s klientem,
  • jak sdělovat klientovi cenu,
  • co je to scope of work dokument,
  • rozdíl mezi cenou a hodnotou,
  • kdy probíhá nákup a co je fér cena,
  • několik principů cenotvorby pro kreativní služby,
  • jak řešit námitky vůči ceně či expertíze,
  • jak si nechat řádně vyplatit projekt,
  • jak si říct o víc,
  • jak nechat Project Management Tools pracovat za nás, ne proti nám,
  • řešit problémy s časem a otázky outcourcingu,
  • jak klientovi oznámit, že něco je nad rámec dohodnutého rozsahu služeb,
  • kopec věcí mezi tím.

Co všechno dostaneš

  • 29 kapitol online kurzu,
  • 2 hodiny videomateriálu,
  • certifikát o absolvování kurzu,
  • diskusní fórum, ve kterém na tvé otázky odpovídá lektor kurzu,
  • garance vrácení peněz do 14 dnů v případě, že s kurzem nebudeš spokojený.

Seznam kapitol online kurzu

  • Kde a ako získať klientov       
    •  Intro do kurzu client managementu  
    •  Čo viem?  
    •  Ako osloviť potenciálneho klienta  
    •  Kde získať potenciálnych klientov  
    •  Call to action 30/7  
    •  Trh práce  
    •  Portfólio  
    •  Životipis  
  •  Začíname client-work        
    •  Prvotná analýza potenciálneho klienta  
    •  Speculation work  
    •  Key a ako povedať klientovi NIE  
    •  Ako na dlhodobú spoluprácu  
    •  Prvé stretnutie s klientom  
    •  Oznámenie ceny  
    •  Scope of work document  
    •  Overselling  
  •  Cena a cenotvorba    
    •  Cena a hodnota  
    •  Hodinovo orientovaná tvorba ceny  
    •  Projektovo orientovaná tvorba ceny  
    •  Hodnotovo orientovaná tvorba ceny  
    •  Ako riešiť námietky voči cene či expertíze  
    •  Ako si zapýtať viac  
    •  Vyplácanie projektu, stakeholders a zlaté pravidlo naceňovania čokohoľvek  
  •  Client & project management       
    •  Tools pre client management a komunikáciu  
    •  Ako často podávať klientovi update  
    •  Problémy s časom + outsourcing  
    •  Ako klientovi povedať, že niečo je už nad rámec dohodnutých prác  
    •  Outro - klient nemá vždy pravdu, Vy však tiež nie  
    •  TLDR


Upozornění:

Je dobré číst i ty texty pod videi, někdy tam možná najdete něco, co je ve videu pokryto pouze okrajově, případně to na video navazuje.

Tenhle kurz je možné studovat pomocí REPAS/KOMPAS
Online kurz Client management je možné vyzkoušet i zdarma!