Tento online kurz je určen pro všechny nadšence marketingu a budování značky. Aby firma dosáhla úspěchu, zůstala na trhu dlouhou dobu a získala si věrné zákazníky, musí být postavena a fungovat jako značka.
Lidé mají tendenci důvěřovat značkám, kvalitní značka se totiž pro lidi stává výchozí nákupní možností. To je také důvod, proč jsou lidé zvyklí vrátit se ke své poslední značce a své nákupy opakovat. Přece proč by měli změnit své nákupní zvyklosti, pokud jsou se značkou spokojení a přináší jim užitek?
To je důvod, proč musíte změnit Vaši obchodní strategii založenou na produktu nebo službě na strategii orientovanou na značku. Takto nastavená strategie Vám umožní najít své jedinečné publikum, plnit jejich touhy a přinášet vysokou hodnotu a motivovat je k tomu, aby se stali Vašimi věrnými zákazníky.
V tomto kurzu se nenaučíš, jak vytvořit svou strategii, implementovat Google Analytics nebo nastavit Google AdWords. Na všechna tato témata máme samostatné kurzy. V tomto kurzu se zaměříme na úplné základy budování dlouhodobých a trvalých značek, které trhu a zákazníkům přináší přidanou hodnotu.
Absolvováním tohoto kurzu se naučíš, co všechno ti může přinést značka a proč síla značky zvyšuje zisk. Dále získáš informace o:
Absolvováním tohoto kurzu pro sebe získáš především:
01 Úvod do kurzu Branding
02 Představení kurzu a autora
03 Co je logo a značka
04 Proč se vyplatí investovat do značky
05 Jak dokáže značka ovlivnit nákupní chování
06 5 pilířů úspěšné značky
7.1 Fáze tvorby značky: 1. fáze - byznys
7.2 Fáze tvorby značky: 2. fáze
7.3 Fáze tvorby značky: 2. fáze (case study)
08 Fáze tvorby značky: 3. fáze - komunikační