3ds Max pro pokročilé

Zpět na kurzy

Všechny ONLINE kurzy

od 1 299,00 KČ

Všechny online kurzy od 1 299 KČ

Více info

Course duration 3h 10m 38s
Course chapters 17 kapitol
Course difficulty Středně pokročilý

Popis online kurzu

V online kurzu 3ds Max pro pokročilé navážeme na předchozí kurz 3ds Max pro začátečníky. Budeme vycházet z toho, co jsme se v předchozím kurzu naučili a začneme používat komplexnější techniky modelování. Využijeme k modelování symetrii a polygonální modelaci. Ukážeme si, jak jednoduchým proříznutím objektu pomocí příkazu Cut dokážeme rozdělit objekty a následně je transformovat.

Naučíš se pracovat s různými modifikátory jako Bend, který vytvoří zaoblení objektů, FFD, který ti poslouží při transformaci. Dále to budou modifikátory jako Garment Maker, Hair and Fur a další. Dále se seznámíš se základní prací s materiálem.

Vše si ukážeme na konkrétních příkladech. Vyzkoušíš si různé postupy modelování, nabídneme ti sérii videí, jak postupovat při tvorbě jednotlivých modelů jako je křeslo, model hlavy koně, jednoduchý model hor a jiné.

Online kurz je pro všechny, kteří si vyzkoušeli modelování podle kurzu pro začátečníky a samozřejmě i pro ty, kteří se s 3ds Maxem již setkali a znají jeho základní prostředí a prvky.

Co se naučíš

  • pokročilé ovládání 3ds Max,
  • symetrie a polygonální modelace,
  • modifikátory Bend, FFD, Garment Maker, Hair and Fur,
  • rozdělování objektů a jejich transformace,
  • mnoho dalšího.

Co všechno dostaneš

  • 3ds Max videotutoriály,
  • doplňkové materiály ke stažení,
  • certifikát o absolvovaní kurzu,
  • garance vrácení peněz do 14 dnů v případě nespokojenosti.

Zoznam kapitol online kurzu

  • Úvod

    •  Představení kurzu 

  •  Křivky

V této kapitole ti ukážu, jak snadno pracovat s křivkami. Jak je vytvořit a následně zhmotnit na 3D objekt. Při vytváření uvidíš, jak používat základní příkazy určené pro křivku jako Refine, Break, Bezier a další.

  •  Křeslo 

    • Křeslo (1/5) V následujících kapitolách věnovaných modelaci křesla z jednoduchého objektu pomocí polygonální modelace se dozvíš hodně nových věcí. Jednou z nich je použití příkazu Bevel u označených polygonů. Vyzkoušíš si příkaz Chamfer u hrany. Také zde najdeš příkazy jako Attach či Slice Plane. V těchto kapitolách použiješ zrcadlení objektu. Vyzkoušíme si nové modifikátory vhodné pro úpravu objektu. Je to například modifikátor Symmetry, který vytvoří symetrii daného objektu podle vybrané osy, modifikátor FFD, který slouží na volnou transformaci. Zkusíš si i modifikátor Turbo Smooth sloužící k vyhlazení objektu. Pro modelaci je potřeba umět přesouvat pivota, podle kterého objekty rotují, přesouvají se, ... proto jsem do videa zapojila menší ukázku práce s ním. V následujících kapitolách ti ukážu i snadnou práci s materiál slotem, který byl používaný v starších verzích 3ds Maxu, ale je stále aktuální součástí novějších verzí.

    •  Křeslo (2/5) 

    •  Křeslo (3/5) 

    •  Křeslo (4/5) 

    •  Křeslo (5/5) 

  •  Ubrus 

    • Při výrobě ubrusu ti ukážu, na co slouží některé modifikátory. Tyto modifikátory slouží k upravování modelu, přidávání a změnu vlastností objektu. Vyzkoušíš si modifikátor Garment Maker, který v našem případě vyplní křivku síťovinou. Dále si vyzkoušíš práci s modifikátorem Cloth, kde si vyzkoušíš některá nastavení.

  •  Atmosféra 

    • Tato kapitola bude zaměřena na vytvoření atmosféry (mlhy) a použití modifikátorů, které upravují povrch a geometrii objektu. Jedním z nich je modifikátor Displace, který použiješ, když budeš chtít změnit již zmíněnou geometrii objektu. Dále si vyzkoušíš modifikátor Hair and Fur a jeho vlastnosti.

  •  Hlava koně    

    • Hlava koně 1.1 V následujících kapitolách se seznámíš s modelací, která bude začínat z křivky. Tuto křivku extruduješ do 3D tvaru a následně ji budeš upravovat různými příkazy jako například Cut, Inset, ... Vyzkoušíš si práci s novým rozhraním materiálů. V tomto rozhraní ti ukážu, jak vložit na objekt bitmapu. Postupně krok po kroku si vyzkoušíš modelaci hlavy koně pomocí transformace vertexů, hran a polygonů.

    •  Hlava koně 1.2 

    •  Hlava koně 1.3 

    •  Hlava koně 2.1 

    •  Hlava koně 2.2 

    •  Hlava koně 3.1 

  •  Pantheon a oblouk

    • Oblouk 1.1 V těchto kapitolách si vyzkoušíš modelaci objektů pomocí modifikátorů Lathe, Bend, Extrude. Budeš využívat příkazy jako Snaps Toggle, Refine, Make Planer. Při vytváření sloupu a jeho rotování ti ukážu další práci s pivotem. Naučíš se vytvořit skupinu objektů a vyzkoušíš si rychlé vytvoření stejných objektů do požadovaných stran pomocí kopírování v menu Array.

    •  Oblouk 1.2

Online kurz 3ds Max pre pokročilých je možné vyzkoušet i zdarma!