Hana Bosch

Hana vystudovala Slezskou univerzitu v Opavě, Obchodně-podnikatelskou fakultu, obor ekonomie, marketingový management a finance. Během vysokoškolského studia studovala také v zahraničí - na University of Hull ve Velké Británii. V roce 2013 získala titul MBA na City University of Seattle v oboru Globální Management. Kromě toho je držitelkou certifikátu v marketingu - CIMA A. Mluví plynně anglicky a holandsky.

Během své kariéry působila Hana na vedoucích pozicích v rámci strategického mezinárodního marketingu a general managementu. Po ukončení univerzity začala pracovat pro firmu Tesco v České republice a na Slovensku, kde strávila osm let na různých pozicích (manažer služeb zákazníkům, marketingový ředitel atd.). Později pracovala také v Tesco Central European Buying Office. V roce 2004 se přestěhovala do Nizozemska a nastoupila na globální centrálu  společnosti Unilever v Rotterdamu, kde pracovala na globálním zákaznickém marketingovém projektu. Poté strávila nějaký čas ve společnosti Reebok EMEA v Amsterdamu na pozici ředitele regionálního marketingu a v roce 2009 se přestěhovala zpět do České republiky. V Praze nastoupila do společnosti NESTLÉ jako Country Business Manager pro Českou republiku a Slovensko, kde byla zodpovědná za divizi Out-Of-Home. Poté pracovala jako marketingová ředitelka pro střední a jižní Evropu ve společnosti Brown Forman Europe, kde vedla strategický regionální marketing zahrnující více než 20 trhů v rámci Evropy. Po působení ve firmě Palírna U Zeleného stromu na pozici marketingového ředitele, pracuje v současné době jako Business Development Director na evropské centrále společnosti POS Media Group v Praze.

Hana také přednáší na City University of Seattle, kde již více než 6 let učí studenty z celého světa na mezinárodním programu MBA. Zaměřuje se na diverzitu, motivaci, řízení výkonnosti, Talent Management a vedení mezinárodních týmů. Dále působí jako lektorka leadership dovedností a jako osobní mentorka.